[PRU3.0] CALON KB 3

in



Ayuh teman-teman nyatakan sokongan penuh anda untuk Hasif Kamaruddin untuk calon KB anda!!

Nama: Muhammad Hasif bin Kamarudin
Lahir: Kelantan, membesar di Selangor
Anak: Sulung dari 5 adik beradik
Hobi: travel

Seorang yang kecil comel, berjiwa raga perkasa, mempunyai matlamat sebesar naga. Berbekal moto hidup yang bergaya iaitu;
“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever’.

Kehadiran beliau dalam perjuangan PRU 3.0 ini dengan pembawaaan manifesto “Provoking minds and raising awareness to promote excellence” bakal menggegarkan lapangan pembangunan ahli GEN11US sesi 14/15 akan datang.

Oleh itu.. kami sekali lagi menegaskan marilah bersama-sama kami bersatu mengundi Hasif Kamaruddin untuk GEN11US!!!

P/s: kami membawakan kepada anda sedikit sisipan dari kalangan AJKT PERUBATAN GEN11US:

"Seorang yang tenang di kebanyakan masa, mempunyai jadual hidup yang tersusun & istiqamah dalam amalan seharian." 
-Ikraam Abdul Latif, BPI PCK 14/15

"Agi idup, agi ngelaban!! Berpegang pd prinsip tersebut, Hasif Kamaruddin jejaka berdarah kelantan tetapi menetap di selangor tdak pernah berputus asa dan sentiasa bersemngat dalam hidupnya. Kecil-kecil cili padi, walaupun orangnya kecil tapi pengalamannya besar. Membaca hobinya, menjelajah adalah hidupnya, membuat duit itu kerjanya.. 
Walaupun sudah menjelajah ke seluruh pelosok dunia Jepun, sepanyol, singapura dll, tetap saja wang simpanannya lebih banyak dr aku. Aku pun naik hairan dengan kecekapan beliau yg begitu padu dalam mengurus dan mengatur perancangan hidupnya.. Maka tak hairanlah pada tahun ini beliau dicalonkan sebagai KB." 
-Zofir Wajdi Arif, BCAD PCK 14/15

"Bismillah..Hasif seorang ketua yang baik dan merhargai kerja anak buahnya. Beliau juga seorang yg suka menolong especially jadi musyrif kot. Sgt efisen dan teratur kerjanya. Sangat selesa bekerja dengan beliau. seorang yang nice kalau diberi peluang menjadi KB next year." 
-Zateel Fahada, BCAD PCK 14/15

"Selalu tersenyum,memberi komitmen yang tinggi terhadap tugas yang diberikan,dan bijak."
-Liyana Aziz, BSAL PCK 14/15

"Tak perlu pertikai pasal akademik maintain cemerlang, seorang yang kelihatan tenang dan menenangkan, nampak kecil tapi jiwa besar, kagum dengan Hasif!" 
-Noha Nabila, BPI PCK 14/15

"Hasif seorang yang peramah dan tersusun dalam gerak kerja. Mempunyai pemikiran yang jelas terhadap apa yang dibuat. Juga seorang musyrif yang baik." 
-Aimi Asrina, BPP PCK 14/15

Hasif saya nmpk dia aktif dan komited dalam pelajaran di samping bergerak aktif juga dalam batch (sebagai biro akademik). Dalam MEG 3, saya kenal dia seorang yang mudah untuk berurusan, optimis dan petah bercakap di hadapan, dan mempunyai sifat kempimpinan.” 
-Siti Aminah, BKON PCK 14/15

Pencadang: Mohammad Hilmi bin Mohamad Nafiah
Penyokong: Muhammad Faisal Arief bin Suhaimi

[SPR3.0]©

GEN11US is the 11th generation of Malaysian medical students at Kasr El-Ainy School of Medicine, Cairo University in Egypt.

0 comments:

Suggestion Box:

Name

Email *

Message *

Followers